Linie FinnairWychodząc naprzeciw potrzebom pasażerów, linie lotnicze Finnair po raz drugi zatrudniły Quality Hunterów, do współpracy zaproszono również helsiński port lotniczy. Zadaniem Quality Hunterów będzie podróżowanie liniami lotniczymi po trzech kontynentach, oraz zbieranie informacji na temat jakości podróżowania, tak by ich dane przyczyniły się do poprawy komfortu. Do piątego października zbierany były zgłoszenia osób chętnych podjąć pracę w charakterze Hunterów Jakości. Wybranych zostało osiem osób które już niedługo rozpoczną swoje zadania zarówno na pokładach samolotów jak i lotniskach.

Linie Finnair akcje poprawy jakości swoich usług rozpoczęły już w roku 2010, wtedy firma zatrudniła czterech Quality Hunterów, a że projekt zakończył się sukcesem, postanowiono go powtórzyć na większą skalę. Tegoroczni badacze będą podróżować po Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Do akcji przyłączyło się lotnisko Helsinki, któremu podobnie jak Finnair zależy na zapewnieni klientom najwyższej jakości usług.

Osiem osób podczas korzystania z usług fińskiego przewoźnika będzie obserwować, oceniać, opisywać własne odczucia i doświadczenia zebrane w trakcje korzystania z lotnisk i samolotów. Pod lupę wzięty zostanie sam proces lotu, ale także odprawa, przesiadki i obsługa po wylądowaniu. Wszelkie trafne spostrzeżenia zostaną wykorzystane w przyszłości w celu usprawnienia usług podróżowania, wygoda i komfort klientów to główny cel całej akcji.

Czas trwania projektu to siedem tygodni, podczas których Quality Hunterzy będą prowadzili obserwacje w zakresie siedmiu kategorii jakości usług. Co istotne, każda z osób będzie w formie bloga opowiadać o swoich doświadczeniach, natomiast internauci będą mogli je komentować i dzielić się własnymi przeżyciami. Nowością jest fakt, że każdy kto odwiedzi ich blogi będzie mógł wyznaczyć danemu Hunterowi zadanie, które musi zrealizować podczas kolejnej podróży Internauci z kolei będą brać udział w konkursie, gdzie główną nagrodą są bilety lotnicze na międzykontynentalne loty VIP liniami Finnair z lotniska Helsinki.

Linie FinnairPodjęte przez linię lotniczą Finnair i lotnisko Helsinki działania mają na celu identyfikację poszczególnych wad i problemów w podróżowaniu. Pozwoli to także znaleźć ciekawe rozwiązania i udoskonalić dotychczasowy system świadczenia usług. Przewoźnik pragnie zapewnić swoim klientom najwyższej jakości usługi poparte wygodnym i spokojnym podróżowaniem.

Istotnym elementem podróżowania jest pobyt na lotnisku, czas odprawy, oczekiwania na opóźniony samolot, czy chociażby podczas czekania na rodzinę, która właśnie wraca do domu. Pobyt na lotnisku również może być przyjemniejszy – właśnie to chce zapewnić klientom linia lotnicza Finnair. Celem nadrzędnym świadczenia usług jest zapewnienie satysfakcji klientów zarówno linii jak i lotniska. Dla wszystkich zainteresowanych odsyłamy do strony internetowej przewoźnika, gdzie znaleźć można więcej szczegółowych informacji.

« »